Vhodná doba na běhání

Pokud už vás nebaví váš tlustá zadek i předek a rádi byste s tím něco udělali, stačí jen změnit jídelníček a začít se trochu hýbat. Tím pohybem může být kupříkladu běh. Je populární hlavně z toho důvodu, že k němu nic nepotřebujete. Stačí mít triko, tepláky a kvalitní tenisky. S takovou výbavou vám pak už nic nebrání ve sportování. Tedy skoro nic. Měli byste si ještě určit, kterou část dne budete běhání věnovat. Není to marginálie, ale poměrně důležité rozhodnutí.

běhání se psem

Ráno

Vyrazit hned ráno, ještě předtím, než půjdete do práce má rozhodně své klady, ale i zápory. Mezi plusy se rozhodně řadí fakt, že vás ranní běh pořádně napumpuje. Vyplaví se vám endorfiny, které se vás nepustí po zbytek dne, což vám zlepší náladu a udělá vás to produktivnější. Navíc do práce půjdete s pocitem, že jste si svou dávku odběhali a nemusíte se nikam hnát večer. V letních měsících má ranní běhání výhodu v tom, že není takové parno. Ulice jsou po noci vychladlé a člověku se v takových podmínkách sportuje o dost lépe. Nevýhodou pak může být právě ranní stávání. Pokud začínáte v práci už v šest nebo v sedm, budete muset zalehnout do postele už hodně brzo večer, jelikož také budete brzy vstávat. Navíc se připravte na to, že budete běhat ještě za světel lamp, což každému nevyhovuje.
mladý sportovec

Večer

Zatím to vypadá, že běhání ráno přes některé nedostatky je ideální, ale i večerní běhání má své nesporné klady. Předně za sebou budete mít už pracovní den, což obvykle znamená, že se již nebudete muset stresovat dalšími povinnostmi a budete se moci soustředit pouze na kilometry, co jsou před vámi. Také budete mít daleko více času na strečink, který je při sportování velice důležitý. Ráno navíc musíte obvykle spěchat, abyste dorazili do práce včas, což večer nehrozí. Výhodou také je, že do peřin zalehnete unavení, díky čemuž se zlepší i váš spánek.

Vhodná doba na běhání
4 (80%)2